Influencer for en dag
Hvordan tjener man egentligt penge som influencer? Det lærer du om i dette forløb, hvor du skal prøve at være influencer for en dag. Du lærer om de overvejelser, der foregår bag kameraet, fx om målgrupper og hvordan man rammer dem med sit indhold. Du lærer også at lave målrettet content, så du kan få succes.
Klassetrin: Forløbet henvender sig til elever på 7. og 8. klassetrin.
Fag: Forløbet kan passe ind i fagene dansk, matematik og teknologiforståelse.
Faglige mål:
Dansk
- Fremstilling: Eleven har viden om varierede udtryksformer målrettet forskellige målgrupper.
- It og kommunikation: Eleven kan vælge digitale teknologier i forhold til situationen.
- It og kommunikation: Eleven kan diskutere etiske spørgsmål vedrørende kommunikation på internettet.
Matematik
- Regnestrategier: Eleverne kan udføre sammensatte beregninger med rationale tal.
- Regnestrategier: Eleven kan udføre beregninger vedrørende procentuel vækst.
Teknologiforståelse
- Digital myndiggørelse: Eleven har viden om digitale artefakters betydning for individ, fællesskaber og samfund.
- Teknologisk handleevne: Eleverne har viden om den grundlæggende opbygning og virkemåde af digitale netværk.
Faglige føraktiviteter
Dansk
- “Besøg” de influencere der arbejdes med i forløbet – Hvem er de, hvad står de for, hvad er deres budskab?
- Følger I selv nogle influencere? Hvorfor/hvorfor ikke?
Tag gerne en snak med eleverne om etiske og moralske aspekter, som knytter sig til det at være influencer. På den måde taler forløbet ind i det faglige mål i dansk i grundskolen “Eleven kan diskutere etiske spørgsmål vedrørende kommunikation på internettet. “
Tag fx afsæt i nedenstående konkrete sager om virksomheders brug af influencers i kampagner:
Spørg eleverne: “Får det jer til at købe produkterne, at influencerne reklamerer for det”?
Faglige efteraktiviteter
Dansk: Gense video. Hvad kan man gøre for at få flere visninger. Hvad skal man rent etisk og moralsk tænke på som influencer? Etisk dilemmaer. Må man bruge sine børn? Hvad kan man reklamere for? Må man filme hjemme hos andre? Må man filme folk i badetøj? Må man sige hvad man vil? Er der sager/emner man skal holde sig fra? Ansigtsløs kommunikation: hvad kan man tillade sig at sige? Hvilket ansvar har man som influencer?
Matematik: Hvordan har vi beregnet, hvad man tjener? Hvor meget aktivitet skal man have for at tjene det samme som:
- en butiksmedarbejder
- en kontormedarbejder
- En indkøber/sælger
- En speditør?
Teknologiforståelse: Digital myndiggørelse. Lav en analyse af andre sociale medier.
Karrierelæring – før/efteraktiviteter
Før besøget:
Snak med eleverne om følgende:
-
Hvilke influencere kender klassens elever?
- Hvad “sælger” de?
-
Kan man leve af at være influencer?
- Hvordan tjener de penge?
Efter besøget:
Snak med eleverne om:
Hvad skal man kunne som influencer?
- Regnskab
- Målgrupper/persona
- Markedsføringsplan/kommunikation
- Pitch
- Beregne tilbud
Formål
- At lære om arbejdet som influencer og hvilke kompetencer det kræver.
- At vise eleverne, at det at være influencer kræver “godt købmandsskab”.
Mål
- At lære om målgrupper og personaer.
- At lære om målrettet markedsføring.
- At lære om økonomi (budget og regnskab).
- At lære om kommunikation og content creation.
Eleverne skal medbringe:
- Deres mobiltelefon.
IT-værktøjer:
Eleverne skal anvende deres mobil til at lave indhold.
Mindst én elev i hver gruppe skal kunne redigere video i enten Capcut eller iMovie.
IT-værktøjer
Eleverne skal anvende deres mobil til at lave indhold. Husk gerne en adapter fra HDMI til iPhone, så man har mulighed for at vise nogle af elevernes film for hele klassen.
Eleverne skal kunne redigere video i enten Capcut eller iMovie.
Didaktisk
Der bør være fokus på at få nogle gode faglige snakke med eleverne undervejs:
- Hvad skal man kunne som influencer – faglige ting?
- Hvilke influencere følger de – og hvorfor?
- Hvad er en målgruppe og hvordan tror de man bedst kan sælge til dem?
Lad eleverne være så aktive som muligt og opfordre dem til at byde ind med forslag.
Afsæt gerne 1 time til opgaven om at producere eget indhold. Læg vægt på, at eleverne kobler indholdet til det de har lært om målgrupper og personaer.
Lovgivning, etik og moral
Tag gerne en snak med eleverne om hvad man egentlig må som influencer, og diskuter gerne etiske og moralske aspekter, som knytter sig til det at være influencer.
På den måde taler forløbet ind i det faglige mål i dansk i grundskolen: “Eleven kan diskutere etiske spørgsmål vedrørende kommunikation på internettet. “
Tag fx afsæt i nedenstående konkrete sager om virksomheders brug af influencers i kampagner:
Spørg eleverne om kampagnerne får dem til at købe produktet.
Hvad lærer I?
I dette forløb kommer I til at arbejde som influencer. I skal lære:
- Hvordan man tjener penge.
- Hvad målgrupper og personaer er.
- Hvordan man laver indhold som passer til en målgruppe.
- Hvordan man skal kommunikere sit budskab.
Målet er, at I skal…
- Prøve at arbejde som influencer.
- Vide mere om alt det der foregår bag kameraet.
- Forstå hvad du skal kunne fagligt for at få succes som influencer.
Aktiviteter
Opgave 1: Influencer
Opgave 2: Målgruppe
Opgave 3: Match influencer
Opgave 4: Lav indhold
Ekstraopgave: økonomi
I skal nu prøve at beregne en fortjeneste ved jeres kampagne.
Start med at sætte nogle mål:
- Hvor mange følgere har influenceren?
- Hvor mange tror vi realistisk ser indholdet?
- Hvad er vores mål for interaktioner på indholdet
Hvad tjener en influencer på YouTube?
- Udregning fortjenesten ved kampagnen ved hhv. 1000, 2000 eller 3000 visninger.
- Hvad tjener man på TikTok, Instagram, osv.
- Hvad tjener influencere ellers på? Får de en fast pris og evt nogle produkter?
Karrierelæring: Hvad skal man kunne som influencer?
Som bruger og følger ser du kun det, der foregår på skærmen. Men som influencer foregår der rigtigt mange ting bag skærmen. Du skal faktisk kunne rigtigt mange faglige ting, som du kan lære på en business uddannelse:
- Du skal grundlæggende lære det vi kalder “godt købmandsskab”.
- Du skal kunne noget om økonomi (lave budget og regnskab)
- Du skal kunne lave målgruppeanalyse og personaer.
- Du skal gøre dig overvejelser om, hvad der skal kendetegne dig som influencer – hvilke værdier har du og hvilken målgruppe henvender du dig til.
- Du skal overveje, hvilke virksomheder du kunne være interessant for.
- Du skal være god til kommunikation – forhandle med virksomheder, agenter og kunne kommunikere til din målgruppe.
- Lave godt, spændende og relevant indhold.
Alt dette kan du lære om, og få en række værktøjer, hvid du uddanner dig inden for business.
Artikler om influencere
Artikel 1: Forbrugerråd: Strider mod retningslinjer, at Kims bruger influencere til at ‘stoppe chips ned i halsen på børn’
Hvis der er noget at komme efter, og Kims ikke retter ind, kan det i sidste ende betyde en bøde, siger professor.
Der er smæk for skillingen, når nogle af Danmarks største influencere kæmper om, hvilke af deres signaturchips, der smager bedst og sælger mest som led i Kims stortanlagte reklamekampagne “Kims Chips Battle”.
På deres kanaler, der har flere hundredtusinder følgere, ser man influencerne Anders Hemmingsen, Gutterne, Morten Münster og Jas & Mika promovere lige præcis deres personlige chips, men chipsbattlen foregår også ofte på tværs af influencernes kanaler.
Men det bryder med industriens eget kodeks for reklame for usunde fødevarer til børn, når Kims bruger Morten Münster og Jas & Mika til at booste deres salg af chips.
Det er meldingen fra Forbrugerrådet Tænk, der i går klagede til Dansk Industris Forum for Fødevarereklamer over “Kims Chips Battle”, fordi man mener, at Kims reklamerer for fødevarer med højt fedt- og saltindhold til børn.
Du kan se et eksempel på kampagnen fra Morten Münsters YouTube-profil her. I videoen har han også besøg af Jas & Mika:
Tænk: De har større magt end tv-reklamer
Når Forbrugerrådet peger på Jas & Mika og Morten Münster skyldes det, at rådet i særlig grad mener, at lige præcis de profiler er målrettet børn.
På Morten Münsters hjemmeside fremgik det frem til den 9. februar, at størstedelen af hans seere var 7-15-årige, mens Forbrugerrådet Tænk i deres klage også henviser til Jas & Mikas merchandise, som består af “penalhuse, meget børnerettede skoletasker og bamser”.
Af kodekset fra Forum for Fødevarereklamer under Dansk Industri fremgår det helt tydeligt, at der ikke skal reklameres for fødevarer med højt indhold af sukker, fedt og salt i medier målrettet børn.
Det har betydet, at man siden 2008 for eksempel ikke må sende reklamer for usunde fødevarer målrettet børn på for eksempel TV2.
Og det er særligt skærpende, at Kims har valgt at benytte influencere i deres kampagne, mener Anja Phillip, formand for Forbrugerrådet Tænk.
– Influencere har jo nok en endnu større magt end traditionelle tv-reklamer, fordi der skabes en mere personlig relation til barnet – nogle oplever det ligefrem som en sej storebror, siger Anja Phillip, inden hun fortsætter:
– Og når man bruger så stærkt et redskab, som influencere er, til at få stoppet flere chips ned i halsen på nogle børn, så råber vi vagt i gevær.
Hun mener, at ansvaret ligger hos flere forskellige aktører i kampagnen.
– Selvfølgelig skal influencerne tænke sig om i forhold til, hvad de lægger navn og krop til.
– Så er der de reklamebureauer, der meget bevidst benytter sig af influencere, fordi det er et meget stærkt medie.
– Og så er der selvfølgelig virksomhederne, der benytter sig af influencerne, siger Anja Phillip.
Kims vil gå kampagne efter i sømmene
Hos Kims, der har underskrevet kodekset om fødevarereklamer til børn, tager man klagen fra Forbrugerrådet Tænk meget alvorligt.
Men man fastholder samtidig, at reklamen er målrettet unge og ikke børn, siger kommunikationschef hos Orkla Danmark, der ejer Kims, Kim Ege Møller.
– Allerede da vi blev opmærksomme på denne her bekymring, kiggede vi alle vores kampagneelementer igennem for at se, om der er noget, der skal justeres.
– Jeg har ikke lige umiddelbart kunne finde noget, men nu glæder jeg mig til at se, hvad Forum for Fødevarereklamer kommer frem til, siger han.
Men Jas & Mika har bamser som merchandise – skulle I ikke have undersøgt bedre, hvem de havde som målgruppe?
– Vi har kigget grundigt på dem. Og i de tal, de har vist os, er de allerstørst blandt de unge, siger Kim Ege Møller, der samtidig slår fast, at man 100 procent tilslutter sig kodekset, der skal afhjælpe reklamerne målrettet børn.
– Vi har ikke nogen interesse i at lave en kampagne mod børn. Vi er helt med på kodekset, som vi selv har været med til at lave og underskrive.
Når man bruger de her youtubere, er det så ikke også en reklame til børn?
– Det er ikke det, der er udgangspunktet. Vores udgangspunkt er, at vi laver en kampagne, der er sjov for de unge. Og derfor har vi valgt de profiler, vi har.
Hvad er jeres målgruppe for denne her kampagne så?
– De er for 15 år og op efter. Frem til 25 måske endda 34.
Morten Münster vil ikke fremme usund livsstil
DR Nyheder har forsøgt at få en kommentar fra de influencere, der tager del i kampagnen.
Benjamin Mann-Nakel fra Gutterne stiller ikke op til interview, men henviser til sit influencerbureau AA Agency. AA Agency henviser til svar fra Kims.
Anders Hemmingsen og Jas & Mika er ikke vendt tilbage på den forespørgsel om interview, DR har sendt.
Morten Münster skriver til DR Nyheder, at han deltager i kampagnen, fordi det er sjovt at være med til at udvikle en ny chipsvariant, og at han er regner med, at Kims laver justeringer i deres koncept, hvis branchens kodeks viser sig at være brudt.
Samtidig gør han opmærksom på, at hans målgruppe både er børn, unge og voksne, og at han ikke er i stand til at sige noget retvisende om, hvordan de fordeler sig.
– Mit indhold skal naturligvis ikke fremme en usund livsstil hos hverken børn, unge eller voksne. Intentionen er at gøre opmærksom på et produkt, som man kan spise med måde engang i mellem, skriver han videre.
Tænk: Vil efterspørge lovgivning, hvis ikke der rettes ind
Anja Phillip fra Forbrugerrådet Tænk ved godt, at Dansk Industris kodeks er baseret på frivillighed fra virksomhederne, og at der som sådan ikke gemmer sig nogle sanktionsmuligheder, hvis en virksomhed ikke retter sig efter det.
Men vil en virksomhed – i dette tilfælde Kims – ikke rette ind efter, hvad Tænk mener er et brud på kodekset, så vil forbrugerorganisationen efterspørge en hårdere lovgivning på området.
– Hvis ikke det her bliver fulgt, så kan det være, at der skal en større hammer til, siger Anja Phillip.
Men spiser børn ikke chips uanset, hvem der reklamerer for dem?
– Vi kan jo se resultaterne af kampagnen fra sidste år, der havde en enorm effekt. Der blev solgt 1,3 millioner chipsposer på 14 uger, og kampagnen nåede ud til mange hundredtusinder.
– Og nu putter man så endnu flere penge i dette års kampagne, siger Anja Phillip.
Professor: Kan ende med bøde
Og faktisk kan det godt ende med, at Kims bliver bedt om at rette ind – såfremt Forum for Fødevarereklamer mener, at der er sket et brud på kodekset.
Det fortæller Jan Trzaskowski, der juraprofessor ved CBS og ekspert i markedsføringsret.
– Vi har i markedsføringsloven et forbud mod markedsføring, der er i strid med god markedsføringsskik. Og når man skal vurdere, hvad der er det, så kan man blandt andet kigge på, hvad erhvervslivets egne normer er, siger Jan Trzaskowski med henvisning til kodekset for fødevarereklamer til børn.
– Hvis domstolene vurderer, at det er i strid med god markedsføringsetik, så risikerer Kims, at der bliver nedlagt et forbud mod denne her aktivitet, og det betyder så, at de skal stoppe kampagnen. Og hvis de overtræder forbuddet, kan de få en bøde, siger Jan Trzaskowski.
DR Nyheder har kontaktet DI Fødevarer, der sekretariat for Forum for Fødevarereklamer. Her oplyser man, at klagen nu skal sendes rundt til medlemmerne af Forum for Fødevarereklamer, der så skal vurdere, om den bryder med kodekset.
OBS: Artiklen er opdateret med svar fra Morten Münster.
Artikel 2: Få uger efter branchen dumpede kritiseret influencer-kampagne fra Kims, lancerer slikproducent ‘Münster Mix’
Spangsberg Chokolade afviser, at man på nogen måde kommer til at bryde med hverken lovgivning eller branchens regler med slik-reklamerne.
Det er ikke meget mere end tre uger siden, at Kims stortanlagte influencerkampagne med Jas & Mika og Morten Münster fik et hak i tuden for at bryde med branchens egne regler om markedsføring af usunde fødevarer til børn.
I dag kunne man så i enkelte butikker i Danmark se selvsamme Morten Münster og hans far, mor og bror pryde endnu et usundt produkt.
Nørregade Slik, der ejes af Spangsberg Chokolade AS, lancerer nemlig om små 14 dage “Årets Slikvalg” med forskellige slikvarianter med familien Münster på emballagen.
En kampagne, som familien Münster vil indgå aktivt i – dog med undtagelse af familiens lillesøster Naja.
Når slikket alligevel allerede kunne ses nogle få steder i Danmark i dag, så skyldes det en fejl, fortæller Kristine Ersted Schultz, der er marketingschef hos Spangsberg Chokolade.
– Der er nogle varer, der skal leveres noget tid inden en kampagne starter, og der kan desværre bare ske fejl, siger hun.
Kampagne er blevet endevendt inden lancering
Hun forsikrer om, at kampagnen for Nørregades Münster Mix er blevet tjekket fra A til Z for at sikre, at den ikke bryder med hverken regler for markedsføring eller Dansk Industris kodeks om fødevarereklamer til børn, som Spangsberg Chokolade også har tilsluttet sig.
– Vi har haft vores kampagne gennem vores egne advokater, det bureau, vi er tilknyttet, har en juridisk afdeling, der også har kigget kampagnen igennem, og så har vi de sidste to måneder været i dialog med Dansk Industri lige præcis på baggrund af sagen med “Kims Chips Battle”, siger Kristine Ersted Schultz.
Det var på baggrund af DI Fødevarer og en række andre samarbejdspartneres kodeks om fødevarereklamer, at Forum for Fødevarereklamer udtalte kritik af Kims-kampagnen.
Hvad er det helt konkret, I gør anderledes end “Kims Chips Battle”?
– Vi bruger ikke Mortens egen kanal. Vi har fjernet alt markedsføring på hans egen kanal.
– Og med den annoncering, vi selv kører på sociale medier, har vi justeret, så det ikke rammer nogen under 18 år.
Jeg går ud fra, at der også kommer til at være et afstemningselement som i “Kims Chips Battle”. Er I helt sikre på, at denne her kampagne på ingen måder overskrider branchens regler?
– Ja, inden i vores konkurrenceregler fremgår det også, at hvis man er under 18 år og vil deltage, skal man have en skriftlig godkendelse fra en værge, siger Kristine Ersted Schultz.
En del af Morten Münsters reklame for Kims-chips fra hans egen YouTube-kanal. Her vil man ikke se indhold fra “Årets Slikvalg”, understreger Kristine Ersted Schultz.
Spangsberg: Det afgørende er, at man skal være 18 år
Ville det ikke være fornuftigt, hvis I styrede helt uden om Morten Münster og hans familie, når vi nu lige har haft denne her debat om at markedsføre usunde fødevare til børn?
– Børn har jo en helt anden tilgængelighed, når man færdes digitalt, så lige meget hvem man bruger, så vil børn jo have adgang. Det afgørende er, at man justerer sin målgrupperamme, så man ikke rammer børn under 18 år.
– Med alt det markedsføring, der laves i dag, er det umuligt, at børn ikke ser det.
Men er der ikke en øget risiko for, at børn kommer til at se jeres markedsføring, når I bruger lige præcis familien Münster?
– Nej, fordi man skal jo være 18 år for at se vores markedsføring.
Men det skal man jo ikke, når man er ude i butikkerne, og børn ser slikket?
– Jeg tror ikke, at det er mere appellerende end at se en slikpose, hvor der er en fin lille figur med øjne på.
I Kims-afgørelsen fra Forum for Fødevarereklamer lægges der i særlig grad vægt på influencernes markedsføring på sociale medier og ikke på, at de er afbilledet på poserne.
‘Familien Münster er jo Danmarks største YouTube-familie’
Hvorfor har I valgt lige præcis familien Münster til at reklamere for jeres slik?
– Familien Münster er jo Danmarks største YouTube-familie, og de er et udtryk for en familie i Danmark.
I lægger ikke skjul på, at det her er markedsføring til familier. De indeholder som bekendt også børn. Er I så ikke med til at sælge usundt slik til børn og unge alligevel?
– Det synes jeg ikke, vi er i den her kampagne, fordi vi jo netop målretter det, så det ikke bliver markedsført ned til nogen under 18 år.
Ifølge Kristine Ersted Schultz har kampagnen været undervejs i 10 måneder. Da sagen omkring Kims influencer-kampagne rullede, førte det til, at man kiggede kampagnen efter i sømmene.
Man overvejede dog aldrig at droppe den, understreger Kristine Ersted Schultz.
– Men vi har selvfølgelig gjort os nogle ekstra tiltag i kølvandet på, hvad der foregik med Kims-kampagnen, siger hun.
Hvor mange penge har I brugt på kampagnen?
– Det tror jeg ikke, at jeg behøver svare på, afslutter Kristine Ersted Schultz.
Artikel 3: Forbrugerombudsmanden anmelder influencere til politiet
Influencerne er blevet anmeldt for ni overtrædelser af markedsføringsloven.
Forbrugerombudsmanden har valgt at politianmelde “nogle influencere”, skriver Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.
Influencerne bliver anmeldt for i alt ni overtrædelser på markedsføringsloven. Samtidig indskærper man reglerne over for en række andre influencere for i alt 31 overtrædelser.
– Når influenter driver deres profiler på sociale medier via et CVR-nummer, er de allerede af den grund erhvervsdrivende. Deres produkter er dem selv og alt deres indhold på sociale medier. Derfor skal alt indhold leve op til markedsføringsloven – præcis som det gælder for alle andre erhvervsvirksomheder, siger Forbrugerombudsmand Torben Jensen ifølge pressemeddelelsen.
Sagerne vedrører blandt andet indhold, hvor der indgår alkohol og energidrikke, og opslag, hvor influencere opfordrer børn til at købe et produkt.
Desuden drejer det sig blandt andet også om opslag, hvor der beskrives farlige situationer, hvor børn opfordres til køb, og hvor influenceres egne produkter er synlige, men hvor det ikke er markeret som reklame.
– Influenter, der særligt henvender sig til børn og unge, skal være ekstra varsomme, fordi markedsføringsloven indeholder en række særregler, som skal beskytte børn og unge. Deres opslag på sociale medier må derfor ikke indeholde alkohol eller energidrikke, siger Torben Jensen ifølge pressemeddelelsen.
– De må heller ikke beskrive farlige situationer eller situationer, som tilsidesætter almindelig sikkerhed – og det gælder uanset om deres opslag er reklame eller ej, tilføjer han.
Anmeldt af Forbrugerrådet Tænk
Forbrugerrådet Tænk anmeldte tilbage i november 2023 otte influencere til Forbrugerombudsmanden.
De anmeldte influencere var Lakserytteren, Morten Münster, Oscar og Elias Hole – Kender du det, Martin Guldborg, Rebecca Charlotte Dahl, Mika Schultz, Judex og Mr. Spyplant.
Det vides endnu ikke, hvem det er Forbrugerombudsmanden har politianmeldt.
Desuden anmeldte Forbrugerrådet Tænk også deres tilknyttede bureauer samt virksomhederne, influencerne samarbejdede med, til Forbrugerombudsmanden.
Overordnet lød anmeldelserne på potentielt brud på markedsføringslovens regler om skjult reklame, aggressiv markedsføring, anvendelse af børn og unge i markedsføringen samt markedsføring af uegnede produkter i forhold til børn og unge.
Anmeldelserne kom, efter at Forbrugerrådet Tænk over sommeren 2023 havde gennemgået en lang række indhold fra influencere på tværs af forskellige sociale medier.
Forbrugerrådet Tænk: Vi har fået medhold
Winni Grosbøll, der er direktør i Forbrugerrådet Tænk, fortæller, at de er godt tilfredse med Forbrugerombudsmandens reaktion.
– Vi er glade for, at Forbrugerombudsmanden har givet os medhold hele vejen rundt og griber til de lidt mere tunge værktøjer, som er til rådighed, siger hun.
Hun mener, at de ni overtrædelser viser, hvor alvorligt det er. Hun fortæller desuden, at Forbrugerrådet Tænk gerne ville have afprøvet, om influencere kan sidestilles med erhvervsdrivende.
– Og det er det, afgørelsen i virkeligheden viser (at de kan, red.), siger Winni Grosbøll.
Desuden har der været flere sager, hvor influencere bliver beskyldt for at have brudt det kodeks for fødevarereklamer, som mediebranchen og fødevarebranchen selv er blevet enige om.
Det førte til, at erhvervsminister Morten Bødskov (S), tilbage i august holdt møde med influencerne. Efter mødet fortalte ministeren, at han følte sig overbevist om, at der skulle mere lovgivning på området.
God råd til videoproduktion
Hvordan laver man effektivt videomateriale, som fanger brugerne på de sociale medier? Det kan du få nogle tips til i filmen her med Shaping New Tomorrow.
Brug af influencers
I filmen her kan du høre Trine Hansen, fra virksomheden Party In A Box, fortælle om, hvordan de har brugt influencers til deres SoMe markedsføring. Du kan høre hende fortælle om, hvilke overvejelser hun gør sig om brugen af influencers, og hvad man skal være opmærksom på.